Martovski noviteti

18:19:00 Unknown 0 Comments

Follow my blog with Bloglovin

Pošto jako volim da čitam New in i Empties postove, evo i mog prvog posta sa novitetima. Ove stvarčice sam kupila u protekle 2 ili 3 nedelje, pa evo i fotki:








Balea Trend It Up - sprej za zaštitu kose od toplote. Imala sam stari Balein sprej i jako mi se svideo. A pošto sam pocela česće da presujem kosu odlučila sam da probam i ovaj. Mislim da mu je cena oko 300din.

Balea šampon za dubinsko pranje kose - ovaj šampon treba da održava boju farbane kose. Konkretno je za crvenu i crnu kosu. Oprala sam kosu sa njim jednom i jako lepo miriše. Cena mu je oko 250din.

Ziaja mleko za čišćenje lica - Ovo je 2u1 proizvod, mleko i tonik za čišćenje lica. Kostao je 369din u Dm-u.

Alverde pilig za lice od algi - Koristila sam ga i ranije, jako mi se svidja proizvod. Blag je piling a jako lepo očisti kožu. Kupljen je u DM-u po ceni od 249din.

         


Depend vestačke trepavice - Nisam ranije koristila Depend trepavice. Piše da su od prirodne dlake i uz njih se dobija lepak za trepavice. Pojedinačne su model Ava (A), a druge su Cleopatra ( No. 2). Nisam sigurna da li su oba pakovanja iste cene ali znam da su Cleopatra 459din u Dm-u.

Depend GelLack - Ova dva gel laka su poklon pa im ne znam cenu. Nijanse su Dark Maroon i Neon Pink.




Četkice za šminkanje:

Cala 515 - Kupljena u Teodora Cosmetics, cena joj je 341din.

EcoTools - Skin Perfecting. Kupljena u Dm, cena joj je 1100din. Jako je mekana i mislim da će biti odlična za konture.




Ovim proizvodima ne znam cenu, okvirno su plaćene oko 300 din, sem Rimmel sjaja za usne koji mislim da je nešto skuplji.

Aura olovka za usne - broj 49;

Rimmel - Oh my gloss! broj 190, Pin Up;

Rimmel - olovka za obrve, moja omiljena, nijansa 001 dark brown;

Golden Rose color sensation sjaj za usne - broj 105;

Flormar olovka za usne - broj 202;


I evo i svi proizvodi zajedno:

0 коментара: