Nyx Senke U Prahu

14:23:00 Unknown 5 Comments

Pozdrav svima!

Danas vam pišem o Nyx senkama u prahu.




Ove senke možete naći u Alexandar Cosmetics-u i njihovim distributivnim objektima kojih ima gotovo u svakom gradu. Koštaju 320 dinara i imaju 5ml, što možda zvuči malo, ali verujte mi traju čitavu večnost. Izuzetno su pigmentovane i jako mala količina je potrebna da biste dobili lepu metalik boju na očima. U Alexandru imaju 29 boja u ponudi.

Boje koje ja imam su:

  •  Rust ili svetlo bakarno-bronzana kako su opisali na sajtu Alexandar Cosmetics. I ovo je moja omiljena :)
  • Orange ili narandzasta
  • Sky Pink ili sedefasto svetlo roze






Senke su jako jednostavne za korišćenje, sa svakom četkicom sarađuju, ali ja bih savetovala koriščenje baze za senke kako bi vam što duže ostale na kapku.

Jedina mana koju ove senke imaju je pakovanje. Otvor kroz koji prah izlazi je jako mali i nepraktičan pa senku morate da istresete na nešto da biste je pokupili četkicom.



Uradila sam i jedan brzinski make up sa mojom omiljenom rust, pa evo pogledajte kako izleda na očima.






Da naglasim da su sve senke koje imam istog kvaliteta, dakle sve su jako pigmentovane. Ja sam jako zadovoljna ovim senkama iliti pigmentima kako ih negde još nazivaju, u odnosu na cenu su i više nego odlične.


Nadam se da vam se svidela moja prva recenzija, a ako nije napišite mi šta sam izostavila ili nedovoljno dobro objasnila ! =)

Hvala što čitate :*

5 коментара: