Martinovic senka br 35

23:51:00 Unknown 6 Comments

Pozdrav! 
Danas pišem kratku recenziju o Martinović kompaktnoj senci u broju 35. 


O Martinović senkama sam čula pre godinu-dve dana, kada su se pojavili na sajmu kozmetike, ali nešto nisam nailazila na njih niti sam ih ciljano tražila. Sada sam ih slučajno videla u parfimeriji Lorea u Novom Sadu, i oduševila se. Na moju sreću nije imalo svih nijansi koje sam htela, inače bih bankrotirala! x)


Evo fotki i swatcheva senke.




Kao što na pakovanju piše mogu se koristiti sa suvom ili mokrom četkicom, ali da bi se postigla pigmentacija kao sa fotki potrebno je ipak ukvasiti četkicu. Cena ovih senki je 395dinara u Lorea parfimeriji.

Ako vas zanima više o ovim senkama i nijansama koje imaju, više možete pročitati kod Di Golubović na blogu Sasvim obična devojka.

Evo kako senka izgleda na kapcima:


Ne obraćajte pažnju na moju odlepljenu trepavicu!!!! xD


To je sve za ovaj post. Ja planiram da kupim još ovih senki, jako sam zadovoljna kvalitetom, pogotovo za tu cenu.


Nadam se da vam se svideo ovaj post. Da li ste vi isprobali Martinović senke?

Hvala što čitate! :)

6 коментара:

  1. E pa baš bi mi dobro došla ova boja sjenila! Nisam ranije čula za taj brend.
    Crveno sjenilo imam u bh paleti i ok je, ali ne ovoliko pigmentiramo. Prekrasno ti stoji. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! :))) Sve senke su im ovako dobre!

      Избриши
    2. Jao kako dobra boja!Baš zanimljivo deluje senkica,treba to isprobati..Super post!
      beautyqueen000.blogspot.rs

      Избриши
    3. Da, imaju jos gomilu ludackih boja, a sve predobro pigmentovane! Hvala :))

      Избриши
  2. Nijansa je prekrasna! Čim sam je videla na Instagramu, pohitala sam da vidim više :D

    ОдговориИзбриши