Potrošeni proizvodi #1

22:45:00 Unknown 4 Comments




Pozdrav!

Od skora sam počela da prikupljam istrošene proizvode, i one koji nisu više za upotrebu!

U ovim kao i New In postovima neću prikazivati gelove za tuširanje, paste za zube, tečne sapune i slične proizvode sem ako ne mislim da su zaista fantastični!


Ebelin sredstvo za brzo pranje četkica - super stvarčica, kupovaću ga i u narednom periodu.

Bioderma micelarna - odlična.

Avene Cleanance - krema sa zaštitnim faktorom 30 za masnu i problematičnu kožu. Ovo kupujem po preporuci dermatologa, sada imam Uriage, ali definitivno se vraćam ovoj jer bolje matira!


Ardell Wispies - odlične, nastaviću sa kupovinom!

Aura veštačke trepavice - super su mi i individualne i klasične! Kupovaću ih i dalje!

Kineske trepavice - ne znam od koga sam čula da su kineske trepavice super, kupila sam ove i pojedinačne i mogu reći da su smeće najobičnije! Apsolutno beskorisne!

Depend - nisam baš oduševljena ovim individualnim jer se teže odlepljuju iz ove plastike pa se malo deformišu.


Duo lepak za veštačke trepavice - odličan, kupovaću ga i dalje!

Nyx gel za obrve - imam ga baš dugo, bukvalno od kad se pojavio kod nas na tržištu i nisam ga jako dugo koristila tako da je sad neupotrebljiv koliko je gust.

MUFE smokey extravagant - baš sam volela ovu maskaru, lepo razdvoji i produži trepavice. Nažalost  njena puna cena je preko 3000din, a za te pare očekujem da napravi neki wow efekat, tako da ću je zaobići.

Lily Lolo mineralni puder - volim ovaj puder, fino prekriva, ne izaziva nikakav haos na licu i sasvim ok cena za mineralni puder. Inače LL je organska kozmetika, i vraćam mu se sigurno!

Moda senka - nju uopšte nisam koristila! Pigmentacija je odlična, jako je puterasta na dodir i cena im je presmešna (oko 200-300din). Ova moja je počela da se kruni pa mislim da joj je istekao rok.

Maybeline maskara za obrve - ok je, ali ne bih je više kupovala.

Essence olovka za usne - čuvena 06, predobra! Nažalost više je nema u prodaji.

Depend crni lepak za veštačke trepavice - super je, kupovaću ga i dalje.


Eto to je moj prvi post sa potrošenim proizvodima.

Da li ste probali nešto od ovih proizvoda? Ako jeste da li imamo isto mišljenje? :)

Hvala što čitate! :)



4 коментара:

  1. Koristila sam samo essence olovku, slazem se da je pre dobra, mada je meni i ova nova 06 dobra, postojanija ali malo suvlja..
    Dopada mi se ovaj nyx gel za obrve, planiram da ga uzmem za more. :-)

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Aura trepavice su mi neprevazidjene!Odlicne slicice!

    ОдговориИзбриши