New in - Avgust

19:17:00 Unknown 7 Comments

Pozdrav svima!

Za danas post o novitetima koje sam kupila tokom avgusta.



U EOS parfimeriji sam kupila:

Martinović 29 - košta oko 400din. Look sa ovom senkom možete pogledati ovde

Moda Plava senka - njena cena je 260din. Look ovde.

Flormar 021 - košta oko 300-350din. 

Flormar P043 paleta - kupljena na štandu u TC Big. Kupila sam je isključivo zbog najtamnije nijanse, ove roze verovatno nikada neću koristiti! Cena 400din.

LLUMS senke - Plaćene 269din u Lilly-ju. Ove dve su super za sada, pigmentacija je super i ne truse se! Čini mi se da su sve senke iz te kolekcije "one to one"  poprilično dobre.      




Essence The Metals lak - boja je fantastična, a kupljen je za 126din u Lilly-ju.

Lilly Fixing Spray - nisam ga još koristila, mada po recenzijama mi deluje da devojke nisu baš oduševljenje njime! 400din u Lilly-ju.

Stalak za šminku - obožavam ovakve stvarčice! Ovaj je kupljen u Home Centru za 500din,

Loreal Elseve Total Repair - eliksir sa dvostrukim delovanjem. Može da se koristi na suvoj i mokroj kosi. Jedva čekam da ga probam, a kupila sam ga pre 2 dana u DM za nekih 200-300din.



LLUMS sjajevi 08 i 07 - Jako mi se sviđaju za sada, verovatno ću uzeti još neki. Ne lepe se i dugo traju na usnama. Plaćeni 290din u Lilly drogerijama.

Miss Sporty maskara - Nemam još definisano mišljenje o ovoj maskari. Za sad je ok, ali mislim da će biti mnogo bolja kad se malo osuši, donje trepavice super izvuče i oboji. ne znam joj tačnu cenu, ali jeftine su MS maskare.

Rimmel Natural Bronzer - Ovaj bronzer čekam od kad ga je pre milion godina Lisa Eldridge pohvalila u jednom videu, i sad je napokon stigao i kod nas. Cena mu je oko 700din.

Golden Rose olovke za usne - cena im je 130din u EOS-u, ima velik izbor i jako sam zadovoljna njima! Kupiću ih još sigurno.

Essence lip liner 05 - mislila sam da sam uzela 06, baš da uporedim sa starom verzijom ali... omašila sam očigledno. Plaćen 129din.


Nadam se da vam se svideo post i moji novi proizvodi! Ako ste probali nešto od navedenog podelite vaše mišljenje sa mnom! 



Hvala što čitate! kiss

7 коментара:

  1. Super proizvodi. Llums senke sam bas isprobala juce u Liliju i vrh su, nadam se da su i na ocima tako dobre. :D

    Bronzer mi se bas dopada, mogla sam ga uzeti, pri kraju sam sa essence. :)

    Frauleind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam da li si snimila LLUMS "one to one" belu senku! Znaci vrh deluje! Super su i na ocima, nisu pigmentovane kao Moda, ali i ne truse se ni priblizno :D

      Избриши
  2. Planiram da narucim Martinovic senke, koliko si zadovoljna njima? :)

    ОдговориИзбриши