Colour Pop - Dare

19:28:00 Unknown 4 Comments

 Pozdrav!

Za danas jedan look, isprobavala sam Colour Pop nijansu Dare, to je ova ljubičasta koja ide preko pokretnog dela kapka.





Korišćeni proizvodi:

Lice:
Rimmel lasting finish - 201;
Nyx HD concealer - 02 i 04;
Nyx Nofilter finishing powder - 06;
Nars Laguna/Orgasm;
Nyx Ice Queen;

Oči:
Flormar P043 quad;
Nyx prismatic eyeshadow - Punk Heart;
MakeUpAtelierParis T02;
Sephora Red Wine;
Colour Pop - Dare;
Essence - raindrops on roses;

Obrve:
Nyx pomada - Brunette;
ArtDeco olovka za obrve 04;

Usne:
Golden Rose dream lips lipliner - 510;
GR velvet matte lipstick - 12;

Trepavice: Aura 12.





Napomena: Fotografije su obrađene u PS, ali isključivo koža, jer je u lošem stanju! Oči i usne su realne!:)


To je sve za ovaj post, detaljnije o Colour Pop proizvodima koje sam naručila u sledećem postu!
kissssss

4 коментара:

  1. Jako dobar post, ovaj mejkap je savrsen, sasvim smeo, ne moze ga svako nositi ali zato tebi jako dobro stoji.
    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  2. Super look! Obično ne znam što bi stavila na usne uz ljubičasto sjenilo, ova mi se kombinacija baš sviđa :) Zanima me kakvu rasvjetu koristiš?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja obicno stavim na usne boju koju koristim na pregibu, pa dobijem neki balans. A sto se tice osvetljenja Yongnuo speedlite+ ring soft box :)

      Избриши