Colour Pop - Super Shock senke i Ultra Metallic ruževi

16:27:00 Unknown 8 Comments






Pre izvesnog vremena na sajtu Colour Pop je bila besplatna poštarina za porudžbine preko 50$, a za porudžbine ispod tog iznosa poštarina je iznosila 5$. Ja sam iskoristila tu akciju i naručila tri Super shock senke:

     - Paradox;
     - Amaze;
     - Dare,

i dva Ultra Metallic tečna ruža:

      - Flitter i
      - Mugshot

Sve je stiglo savršeno upakovano i nije imalo šanse da se nešto ošteti prilikom transporta. Vrednost moje porudžbine bila je 27$, i na tu sumu sam platila oko 500din. PDV i 200din troškove naše pošte.

Evo kako je sve stiglo i kakva su pakovanja, a ispod slede moji utisci. 









Amaze i Dare su metalik završnice, dok Paradox ima saten završnicu. Senke su na dodir jako, jako neobične. Prst bukvalno klizi po njima, a pigmentacija koja ostaje je NEVEROVATNA. Senke sam testirala bez baze i sa Avon i UD bazom. 
Ako imate kapke koji se maste, ne pokušavajte da ih nanosite bez baze...Sa bazom traju i preko 6 sati. Bukvalno sam na jedan kapak stavila UD a na drugi Avon bazu i nema nikakve razlike.

Međutim, ono što je problem kod senki sa metalik završnicom je što ja ni sa jednom četkicom nisam uspela da ih nanesem! Taj pigment samo prstom možete da prenesete na kapak! I ako se ne "zalepe" dobro na kapak sitni gliteri će lako dospeti ispod očiju.

Sa Paradox-om koji ima satensku završnicu nisam imala taj problem. Nije baš najidealnija za blend ali je moguće sa njom raditi. I kod nje je mnogo jača pigmentovanost ako se nanosi prstom na kapak.


 Flitter 


 Mugshot



Iako su mi senke bile prioritet pri naručivanju, u ove lepotice sad se zaljubila čim su stigle. Čim ih uzmete u ruke osetićete da su malo teže i kvalitetnije upakovane od tečnih karmina koji se mogu naći na našem tržištu.

Pri prvom nanošenju mi je delovalo da je četkica nekako suva, ali je nanosila proizvod (slika iznad).
Što se tiče samog proizvoda, pigmentovanost je zaista dobra, jednom je dovoljno da prođete aplikatorom i ostaće dobar, jak pigment. Ubrzo posle nanošenja se suši i ostaje osećaj da se jako blago lepe usne. Traje zaista dugo ukoliko ne jedete i ne pijete. Meni se posle pića skine samo mali deo boje sa vrha gornje usne.

Ali poslednjih dana imam problem sa Mugshot-om:

Nenormalna količina proizvoda mi ostaje na aplikatoru i po dršci aplikatora. Dok je sa Flitter nijansom sve ok.



Zaključak:

Ako ste mislili da je ovo nešto "must have", definitivno nije. Preživećete i bez njih vrlo lako, ali ako ste zaljubljenik u šminku ovo je sasvim novo iskustvo.

Sve senke na sajtu su po 5$, a Tečni ruževi po 6$.

Nadam se da sam uspela da vam prenesem moje iskustvo sa Colour Pop proizvodima. Ako ste probali nešto od ovog brenda pišite mi!


8 коментара:

  1. Nisam isprobala nazalost nista, proizvodi su zaista zanimljivi, mozda ih narucim nekom prilikom

    Maggie's Blog

    ОдговориИзбриши
  2. Flitter i Paradox su mi definitivno favoriti u ovoj ekipici. Iako proizvodi mozda nisu savrseni, cini mi se da colourpopov izbor nijansi i finisha to nadoknadjuje. Ja eto vec slazem iducu narudzbu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, izbor je zaista... Da ne znas sta ces pre! Jedva cekam da vidim sta ces poruciti :)

      Избриши
  3. Vesna draga, jako dobar post. Pre svega veliki lajk za slike, zaista su jako profesionalne, svaka cast. Do sada se nisam susrela sa ovim proizvodima ali malo je reci da sam odusevljena njima, zaista dobar izbor.

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam imala prilike da isprobam ovu kozmetiku,ali moram reci da ruzevi izgledaju fenomenalno na slikama. Hvala sto si podelila utiske sa nama. ☺

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam imala prilike da isprobam ovu kozmetiku,ali moram reci da ruzevi izgledaju fenomenalno na slikama. Hvala sto si podelila utiske sa nama. ☺

    ОдговориИзбриши